DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Thursday, September 10, 2009

Majlis IFTA SMK Batu Muda 2009

meriah....majlis berbuka mendapat sambutan yg meriah
insaf....sebahagian pelajar menunggu untuk menunaikan solat terawih

majlis ifta bermula pada jam 7.00 malam


layan org berbuka tp sendiri lapar...





Majlis Berbuka puasa


pada 10 september 2009 panitia pendidikan islam bersama persatuan pelajar islam telah menganjurkan majlis berbuka puasa di smk batu muda.Seramai 130 pelajar dan ibu bapa telah menghadirkan diri bagi menjayakan program ini.Azan telah berkumandang pada jam 7.18 pm pelajar dan ibu bapa telah berbuka di kantin sekolah.
Majlis Solat Hajat
majlis solat hajat bagi calon pmr dan spm telah berlangsung sejurus selepas solat maghrib.semua pelajar tingkatan 3 dan 5 terlibat secara langsung untuk program ini.
walaupun solat hajat ini telah berlangsung dengan jaya nya tetapi sebilangan pelajar masih tidak insaf.
Solat Terawih
solat terawih telah diadakan di dewan haji abas smk batu muda.sebanyak 11 rakaat telah dilakukan di sana.
MAJLIS BERBUKA PUASA DI SMK BATU MUDA 2009
MAJLIS SOLAT HAJAT SPM & PMR
MAJLIS SOLAT TERAWIH
Ade YAnG X poSe Mse NiE NaMpaK Die MinUm Air KotAk...
SpEr YanG paLinG laWa Mse pRogRam Nie???TekA..
SpEr Yang MaIn MeRcuN tu Bawk InsaF LAh...kAng aKU SumbaT Kat TUTTT...
CiKgu zUriaNi PalIng Cun and CiK hAjah PalIng cHumel...(BM A1)!!
MaKanaN ByK aBis wooO..sPer La yg ByK Mkn Yerrrr :D
AkU jUmper BudaK cHUmel And Cute GilEr!!!!!aku Nak dIE ar....(anak ustazah)hehehe
WISH HAPPY EID ULFITRY TO ALL MY FWEN TEACHERS AND MY BEST FRIENDS....(YOU KNOW WAT I MEAN)
KEPADA MY BEST FREN KALO RAYE UMAH AKU...AKU BG SAMPUL RAYE JER YER...DUIT KORANG ISI LA SENDIRI..HUHUHU
INSYAALLAH MAN AKAN ADEKAN OPEN HOUSE..
MYBE PAS BLIK PLKN!!!! HUHU







No comments:

Post a Comment