DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Tuesday, March 16, 2010

MY SAYANG!!!!

KEPADA KAWAN2 AKU NK UCAPKAN SELAMAT MENJALANI KEHIDUPAN U DAN KOLEJ
KAMU SEMUA TAK AKAN DAPAT DIGANTI DENGAN YG LAIN OK :)
KEPADA CIKGU2 YG TELAH MENDIDIK SAYA SEHINGGA SAYA BERJAYA INI SAYA HENDAK MENGUCAPKAN TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA..MUNGKIN SUATU HARI NNTI SAYA AKAN BALAS JASA CKGU2 DI SMK BATU MUDA

MY FRENZZZ :
DAYANG : SEORANG SAHABAT YANG MEMPUNYAI NILAI KEMANUSIAN YANG TERTINGGI..MEMPUNYAI SEMUA SIFAT MAHMUDAH...I ALWAYS LOVE YOU~

ASYIATUL : MY BEST FRENZ ALWAYS THERE WITH ME...SELALU MENENANGKAN AKU NGN LAWAK BODOH NYER~TENGS COZ SUDI MENDEGAR LUAHAN BATINKU HAHAHAHA...I ALWAYS REMEMBER UR MOM!!!!

IKHWAN : MY BEST FRENZ SINCE SKTKP...I NEVER FORGET WAT U DID FOR ME...KAWAN YG TIDAK PERNAH MAKAN KAWAN !!RESPECT KAMU!!!

FATIN SHARIFAH : RAKAN SEPERJUANGAN YANG SOPAN...I REALY ADMIRE THE WAY U HANDLE PROBLEM DAN RESPECT KESABARAN YANG ADER PADA NYA

ANITA , DANESH , MANIMURUKAN : KAWAN YANG BERLAINAN BANGSA TAPI BOLEH DIANGGAP SBG SAUDARA SENDIRI...KORANG MEMPUNYAI CITARASA SAMA DENGAN KITA..KORANG IS THE BEST....KORANG MEMAHAMI AKU DAN AKU SUNGGUH GEMBIRA MEMPUNYAI KAWAN SPT KORANG!!

SYAFIQ AKA JAGUNG : KO LAH ORANG YG PALNG AKU HORMAT SATU KETIKA DULU..TP SKANG KO DA BERUBAH..TAK TAU LA MCM MNER..HUHU...BTW IS NICE TO BE FRENS WITH YOU!!!

GOSSIP GURLS (ATIRAH , DALILA , AIN Z , AIN HANANI) : SELALU KORANG MENGOSIP TA INGAT DUNIA..HOHOHO TP NASB BAIK AKU TOLONG INGAT KAN KORANG YER..HUHUHU..KORANG LA KWAN BERGOSIP YG KU ADER...TANPA KORANG X DER LA SKANDAL SMKBM KAN..HAHAHA..KORANG JUGAK PANDAI BERKATA2 BLEY AR MSK PIDATO..HUHUH BTW...GOSIP GOSIP GAK PAKWE BLER NK CARI...HEHEHE

ACHEH , AMIRUL BAD , AMIR : KORANG LA PENGHIDUP BBOY KT DALAM KELAS 5 SAINS HAYAT TU AN...KORANG BBOY BBOY GAK TP JGN LUPER MASE DEPAN KORANG TU..HOHOHOH BAD UR ADVISE LAST YEAR IS VERY THE BEST!!!!I RESPECT YOU!!!

HIZRA : KO LA PENGHIDUP NASYID...KO GANAS GAK KAN...HAHAH DALAM KEGANASAN KO ADER GAK SIFAT KESOPANAN DAN KESUSILAAN...DAN KO PON SUDI GAK BERKAWAN ORG MCM AKU NIY...HOHOHOH SKIT2 "MAN KP NK CC??"HAHAHA AYAT TU AKAN AKU INGAT SAMPAI TUE!!!HUHUHU

SHATA : KAWAN KU YG BERFIKIRAN KOLOT..HUHUHUH SENTIASA BERUSAHA TUK MENJATUHKAN AMRAN......COOL~HAHAHA JGN LUPER DUNIA LAK!!!

PUJI ZULINDA : KORANG YG SELALU DUDUK KT BELAKANG AKU TU AN...HAHAHA KTER PON ADER GAK GOSSIP SKIT2 AN....HAHAHAH APER YG AKU KONGSI NGN KORANG TU KIRA HALAL OK..TIME KASIH SBB SLALU GAK MELAYAN KERENAH AKU AN..HGOHOHOH

KAK YONG : NOTHING MUCH TO SAY....HIDUP DUDE!!!!HOPE KO MASIH SUKER KT DIER...HAHAHA

NADZIRAH AND IZZAH : SAHABAT YANG MUNGKIN SEKEPALA NGN AKU....AKU NK PENDEK KAN CTER...NK UCAPKAN TERIMA KASIH BYK2 SBB KO LAH KBYKAN PROBLEM AKU DA SLESAI SKANG NIY...TENGS VEWY2 MUCH!!!

NANI SIMAH AIDA : 3 GURLS THAT PALING KEPOH DLM KELAS..HAHAHA DGR RADIO BURUK KORANG OKGAK TERGIANG GINAG DLM KEPALA OTAK AKU LAGI...NANI!!!DANDUT!!!!

AZLINDA MON FARHAH : KORANG.......ERMMMM...HAHAHA DA TAK DER AYAT!!!!KORANG LAH KAWAN DAN SAHABAT DUNIA AKHIRAT!!!!

IKBAL MUKHLIS AIMAN: KORANG BELAJAR BAGUS2 BOLEY BUKTIKAN YG KORANG LEY BERJAYA GAK!!!JGN BERJAYA TIME SQUARE SUDA~

MY TEACHERS
CKGU SYUHAIDA : MAMA KTEORG SELALY BERKONGSI MASALAH HUHUHU KIMIA SAYA KEPUJIAN CKGU!!HUHUHU

CKGU JAMILAH : CKGU YG SOPAN SKALI....MENGAJAR ADDMATH....SYA SELALU RESPECT CKGU SBB CKGU MEMPUNYAI AZAM TUK MEMBERI TJK AJAR KEPADA SAYA...SO AKHIRNYA CKGU BERJAYA JGAK!!!

MISS MURUGAMAH : MY IDOL!!!TEACHER IS THE GREATEST!!!!ALWAYS SOLVE MY PROBLEM!!HIDOP EST!!!

CKGU LOGANATHAN : MY MATH TEACHER!!!SIR!!! I HAVE PROVE TO YOU THAT MY MATH CAN GET A IN SPM...THANK YOU SIR BCOZ YOU HV INSPIRED ME!!!

CKGU SUTWAN KAUR : MY BI TEACHER....ALWAYS GIVE SUPPORT TO ME TO LEAD SCHOOL AND STUDY!!!

USTAZAH ZU : USTAZAH LAH YANG TERBAIK SBB TELAH MELATIH SYARAHAN SAYA SAMPAI PERINGKAT NEGERI ARITU TIME KASIH!!!

CIK NORAIZAH : GURU BM YG PALNG COOL DAN TERBAEK DR LADANG KT ZON SENTUL...CKGU ADALAH INSPIRASI ANK MUDA PADA HARI INI!!!SAYA MMG BERPUAS HATI DANGAN TEKNIK YG CKGU BG PADA SAYA TIME KASIH CKGU!!!

CKGU MASLINA : ASYIK NGN FB JER KAN CKGU HAHAHA BTW SYER SUKER SUBJEK FIZIK SBB CKGU TELAH MENGAJAR SYER DENGAN TERBAIK SKALI!!!

CKGU LIYANA : CKGU KAMI SUDAH MELAKSANAKAN IMPIAN CKGU!!!BIO 100% aper lagi banjer la kmi!!!!!hahahahaha

PN LAILI : CKGU YANG PALN GARANG GANAS DAN PALANG COOL DALAM SEJARAH SKOLAH...ALAHAMDULILLAH BERKAT CKGU MENGAJAR AKHIRNYA SYA DAPAT JUGA A DALAM SEJARAH TOCHEY2..HUHUHU

CKGU2 DAN SAHABAT2 SEKALIAN SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT MAJU JAYA KEPADA SEMUA ORANG SEMOGA KTER LEY WAT REUNION DAN MAAF KAN SAYA DARI UJUNG RAMBUT HGGA HUJUNG KAKI KALO ADER WAT KORANG MARAH OK..KORANG SEMUA JGN LAH LUPER KONTEK ANTARA SATU SAMA LAIN OK...JGN SOMBONG TAK BAIK NNT TUHAN MARAH TAU..HUHUHU SEKIAN WASALAM


No comments:

Post a Comment