DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Saturday, October 9, 2010

Apalah Nasib Aku

Bukan mahu mengadu tapi mahu luahkan perasaanku yang terbuku dalam sudut hatiku yang sedang bercambah mengharu birukan kehidupan aku sekarang ini...

ada kawan macam lawan
ada sahabat mcm penjahat
ada rakan macam tokan

macam manalah mahu hidup DISINI...
bukan aper mungkin terasa sedikit kerana sebelum ini kawan ku ini sering menjeguk ku tapi tidak tahu mana silapnya, semenjak dua menjak ini terasa seperti die menjauhkan diri dari aku...kalau menegur mungkin ada, kalo berbual mungkin tiada.

aku tak faham apalah kesilapan yang telah aku buat kepada kamu/korang....sekarang ini aku just boley menaruh harapan agar ape yang korang fikirkan pasal aku boleh diluahkan..aku boleh menerima dengan hai yang terbuka. Aku kesal kerana segala tindakan ini mungkin akan menjatuhkan kamu...kerana aku tidak terasa sperti kamu membenci aku malah aku menganggap kamu semua seperti adik beradik...
pengalaman banyak mengajar aku tentang persahabatan...apa yang aku luah kan disini bukan lah untuk cari perhatian tapi untuk semua mengambil iktibar...apa gunanya kawan jika kita tidak bersahabat ape gunanya lawan kalo kawan tidak membantu menewaskanya...perkara seperti ini sering terjadi kepada diri aku....tapi aku tidak kisah kerana fokus aku sekarang ini adalah tentang pelajaran aku...aku tidak akan terasa jika kamu menuduh serta beranggapan buruk kepada aku...aku akan tetap dengan personaliti aku....

beza kamu sekarang dapat aku lihat~

No comments:

Post a Comment