DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Sunday, November 7, 2010

DALAM KERIANGAN AKU BERJUANG UNTUK HIDUP

KAWAN AKU SEUSIA AKU INI KEBANYAKAN SEDANG MENGHADAPI USIA REMAJA MEREKA DENGAN PENUH KERIANGAN DAN MEMORI INDAH...AKU PUN MAHU KEHIDUPAN SEPERTI ITU..TAPI SEGALANYA TERBATAS...

KOMPILASI 6 NOVEMBER 2010

TEMPAT : HOSPITAL SELAYANG
UNIT : UNIT RAWATAN PARU PARU
PENYAKIT : PNEUMONIA MEDIUM (3)

KEPUTUSAN YANG AMAT MEMERANJATKAN AKU...RUPENYER SELAMA INI PENYAKIT AKU SEMAKIN SERIUS BUKANLAH SEMAKIN SEMBUH.....AKU CUBA MERAHSIAKAN PERKARA INI DARI EMAK AKU DAN KAWAN2 TAPI TERASA BEBAN YANG AKU ALAMI INI LEBIH BERAT DARI MEMIKUL TANGGUNGJAWAB SEORANG ANAK...

AKU MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK BERJUNPA DENGAN NENEK AKU YANG BERADA DI SINGAPURA UNTUK MEMINTA NASIHAT DARINYA....KERANA AKU TIDAK MAHU MENYUSAHKAN IBU BAPAKU LAGI PUN BAPAKU SEKARANG SEDANG BERADA DI MEKAH MENUNAIKAN IBADAH HAJI

SINGAPURA

PAGI INI AKU TELAH SAMPAI DI RUMAH NENEK KU....(7 NOVEMBER 2010)

NENEK KU SURUH AKU BERUBAT DI SINGAPURA SAHAJA...TAPI AKU SEKARANG SEDANG BELAJAR DI KOLEJ MATRIKULASI JOHOR.....PAK CIK KU MENASIHATI AKU SUPAYA BERHENTI KOLEJ DAN BELAJAR DI SINGAPURA.....AKU BERASA BERSALAH UNTUK BERBUAT KEPUTUSAN YANG SUNGGUH DRASTIK TERSEBUT....DENGAN KEADAAN AKU YANG SEPERTI INI MUSTAHIL AKU BERHENTI KOLEJ BEGITU SAHAJA....KOS PERUBATAN DI SINGAPURA SANGAT LAH MAHAL TAPI BERBALOI....NENEK KU AKAN MENANGGUNG SEGALA KOS PERUBATAN DI KUALA LUMPUR.....DAN AKU BOLEH MENERUS KEHIDUPAN KOLEJ AKU XD

KAWAN AKU KELUAR SAMPAI SEKARANG TAK BALIK LAGI.....BIARLAH MEREKA MELAWAT SINGAPURA INI LAGI PUN AKU PON SUDAH LALI DENGAN PERSEKITARAN NI ==! BUKAN NYER BEST POWN BARANGAN PON MAHAL..HUHUHU...
OK LA NI SAJA YA ~SALAM~

P/S : CUMA KAKAK, ABANG DAN SESIAPA YANG BACA BLOG INI SAJA YANG TAHU

No comments:

Post a Comment