DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Wednesday, January 5, 2011

Contest Saya Fobia Dengan Dot . Dot . Dot



memang seram kalau nak diingatkan balik tentang kejadian malam tersebut sehingga naik bulu roma dan segala bulu diatas badan aku ini dan sehingga menimbulkan fobia kepada kain putih hingga sekarang..

Cerita bermula pada 12 Febuari 2010..lagi 8 hari sehingga menjelang hari yang penting untuk ku iaitu hari kelahiran yang ke 18 tahun..Aku telah bebas dari segala ancaman persekolah kerana aku telah Graduate sebagai Ex sekolah menengah. Pada malam tersebut aku ingin menenangkan minda untuk seketika kerana fikiran aku kusut dengan pelbag
ai masalah yang dialami..aku telah memanggil beberapa orang kawan aku untuk diajak berbual di sebuah taman..

10 minit menunggu mereka tidak muncul2 aku memang sudah lali dengan sikap mereka lalu aku tunggu lagi 5 minit...Bulan mengambang melimpahkan cahyanya di muka bumi ciptaan tuhan telah membuka hijabku....aku terlihat sehelai kain putih dibelakang pokok...aku tidak mengambill kisah kerana mungkin ianya kain kotor...tiba2 kain tersebut bergerak....aku berfikir positif dan mungkin itu tikus...

perasaan ingin tahu mula menghentam jiwa dan ragaku ...aku pergi kearah kain putih tersebut dan aku menarik kain tersebut...alangkah terkejutnya aku rupa2nya

hantu pocong!!!!! aku berlari dan terus berlari dan terus berlari tanpa mengira sesiapa pun...
aku teringat pesan nenek aku kalau nampak pocong tarik terus ikatan dia mungkin dia akan lari...perkara tersebut aku tak mampu hendak buat aku terus berlari...dan akhirnya semasa aku berlari aku terdengar kawan aku memanggil dari arah belakang sambil pocong tersebut memboncengnya....

Aku suda tertipu!!! mereka saja hendak mengusik aku kerana hari lahirku hampir tiba dan aku menghadiahkan mereka seutas penampar setiap seorang...mereka berasa gembira kerana telah berjaya kenakan aku..

Tetapi aku sudah mula fobia dengan KAIN PUTIH!!!

@fikri arif
@wan-danau
@izzah syafiqa
@rini ariyanti
@ain faiz
@kecik ketam

1 comment:

  1. ish seramnye !! ;(

    btw , thanks join and all the best ;)

    ReplyDelete