DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Hantu Ke Kucing??

Ini adalah kisah benar....tiada yang berkaitan sama ada yang masih hidup atau pun yang sudah meninggal dunia....

malam yang hening membuatkan aku berasa sangat sejuk hingga ke tulang...semua family ku sudah melelapkan mata masing2 tanpa menyedari aku masih berjaga di ruang tamu..
malam tersebut ( 2 januari 2011) 2.00 a.m. terasa berbeza dari hari sebelumnye kerana malam tersebut terasa rumah aku seperti dalam ketuhar..biasa lah orang lelaki kalau da panas buka la bajukan huhuhu...

setengah jam selepas itu aku pergi ke tandas untuk membasuh muka dan ready untuk tidur...tiba tiba terdengar bunyi seperti bayi merengek di sebalik pintu...aku berasa hairan dan terkejut kerana bunyi tersebut memang hampir dengan aku...nak katakan bunyi anak kucing memang jauh berbeza sekali...

selepas selesai membasuh muka bunyi tersebut makin jelas kedengaran...aku terlampau peranoid terus berlari keluar dari tandas...aku terus masuk tidur dan menyelubungi diri aku... selang 10 minit kemudian abang aku balik...aku berasa lega sekali..

abang aku memasuki rumah dan terus menukar pakaian...aku dengan bongkaknyer pergi tengok belakang pintu tandas tersebut....hairan....tiada apa2 pown disitu malahan anak kucing pun tiada...hmmm...aku masuk ke dalam bilik semula dan terus memilih mimpi yang manis...hehe

pengajarannya disini janganlah online sampai larut malam yer kalo tersempak ngn hantu kwim salam~..heheh

No comments:

Post a Comment