DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Friday, January 7, 2011

Menjejaki Bumi Shah Alam (pusing2)

scene 1
Shah Alam nama popular
dari Batu Caves ke Shah Alam memang seronok
berjumpe awek yang menyerupai lelaki
jumpa pakwe yang menyerupai wanita
jumper nenek menyerupai mak cik 
jumper zombie..oppss terlebey plak.. 
 sesampaije disana terus amik teksi 
bercanda dengan pakcik teksi 
ingat nak amik satu cab dengan babe
tapi pompuan tua pulak masuk line babe!!haha
melepas la suda
teksi membawa sehingga plaza masalam
terkenang zaman kecik2 main guli disitu situ (pernah ke)
berjalan punya jalan dengan bangga jumpe pintu masuk
rupe nyer pintu tandas..buat u turn
jalan2 naik turun eskelator dengan gembira..sambil menyanyi lalalala
mencari barang yang ta pernah wujud dalam shopping kompleks tersebut..
harga mahal!!kalau beli byk2 boleh buat pg haji!!
keluar dar plaza masalam pergi amik teksi..
scene 2
mengambil cab pergi ke plaza sentral
nampak awek cantik!!
memandang kearahku..darah berderau sehingga ke otak 
sesampai di hadapan ku 
bukan aku yang dipandangnya
tetapi baju padini buatan luar...berkecai hatiku~
meronda2 menghiburkan hati tanpa memikirkan hal kolej memang best
tapi terpikir pulak pasal math!!!mengong!!
time tengah jalan2 otw pg SACC la teringat jalan penyelesaian math!!
apa nak buat terpaksa la buat note dalam phone!!
mencari baju yang aku nak memang sukar kerana Shah Alam tak byk pilihan 
aku bergerak kesana dan kemari mencari baju2 yang lawa
hampeh tiada apa pon yang jumpa!!
Akhirnya di Plaza sentral jugalah aku menemui baju yang aku mahu tersebut
setelah sekian lama berjalan akhirnya jumpa juga
disebabkan baju tersebut 3 jam habis begitu sahaja~
kesian kwan aku yang kene balik b4 pkowl 6 tu :)
bersimpati keatas kamu :)
daaa~

No comments:

Post a Comment