DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Wednesday, April 6, 2011

Mengapakah??!!!!Ya Allah!!

Aku akan mengingati detik ini, detik hitam yang akan terpahat didalam ingatan aku untuk selama lamanya
terlampau banyak cabaran yang aku tempuhi!! Ya Allah aku ta mampu untuk menampungnya lagi
Subhanallah Kau menurunkan aku dugaan yang begitu berat sehinggakan tulang temulang ku bergetar ketika berhadapan dengan dugaanMu ya Allah..

Pada dugaan yang pertama kenderaan yang dinaiki oleh keluargaku ketika pulang dari Kolej aku telah mengalami kemalangan..aku reda dengan kejadian tersebut walaupun ketika itu dalam keadaan yang lemah aku reda jika nyawaku ditarik dan reda pemergian ibu bapa serta abangku..
tetapi Alhamdulillah aku dapat melepasi cabaran yang engkau berikan tersebut..aku terus berdoa dihadapanMu ya Allah supaya aku mendapat tauladan dari apa yang berlaku..

Dugaan seterusnya adalah terlampau berat bagiku untuk menempuh...
setelah mendapat tahu berita ini aku terpaku..telefon bimbitku hanya berbunyi suara ''bawa bersabar'' berulang kali....setiap kasih sayang yang aku tumpahkan kepada dia seolah olah pergi begitu sahaja...
walaupun ikatan pertunangan kita berpisah atas sebab penyakit..tetapi ikatan kasih sayang saya tak pernah putus walaupun seminit...engkau telah meninggalkan aku tanpa berkata apa apa pada jam 1.07 a.m (7 april 2011)
Al Fatihah kepada Dayang Syazani Bt Mohd Lunang
1992-2011

8 comments:

  1. alfatihah..banyakkan bersabar,dan jangan pernah berhenti berdoa. Allah takkan menguji Hambanya jika dia tidak kuat..sabar yaa..

    ReplyDelete
  2. alfatihah .. banyakkan berdoa yeee ..

    ReplyDelete
  3. takziah... man,be strong.. berdoa bnyk2 yup..xmau nrhenti..

    ReplyDelete
  4. sesungguhnya dari ALLAH kita datang dan kepadaNya jua lah kita akan kembali satu hari nanti. banyakkan bersabar dan sentiasa bersedekah alfatihah kepada insan tersayang. Takziah dari kak zu sekeluarga.

    ReplyDelete
  5. takziah....kita yg hidup bnykkkan berdoa utk mereka....

    ReplyDelete
  6. takziah...al-fatihah...moge rohnye ditempatkan bersama org2 yg beriman...amin...

    ReplyDelete
  7. al-fatihah.. banyakkan bersabar awak.

    ReplyDelete