DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Monday, April 25, 2011

RESULT DAY!!!HOPE THE BEST FOR THIS BADGE!!

Ok skang niy tgah berdebar debar coz esok ( 26 April 11) result akn terkuar
waklu berharap agar result waklu niy ok la.hahaha cukup2 makan pown da jadi..
klo tak okey...agak shial (censored) la coz blaja mcm nazak tapi tak dapat result gempak..
tapi kalo tak dapat result gempak pown takpe gak..sbb salah diri sendiri coz time study week tgok 
1. cite korea..
2.hantu kak limah balik umah!!!(most watch)
3.main game!!
4.makan megy dgn byk
5.major FB minor STUDY
hahahaha....
tapi aku rase okey2 gak la...esok pown bukan nyer amk sekali reramai...just check online jer..hahaha
kalo nk check waklu nyer..cher ar..niy no matrik nyer MS1016673*** hehehe
Alah!!stakat result niy okey jer..lagi pown kan waklu da byk amk result exam besaq2 niy contoh
UPSR
PMR
SPM
alhamdulillah result sumer tu gempuck2!!!haha
tapi yang niy da masuk alam kolej so kene reda jer la..
ramai competition...dari seluruh MAS lagi pown dorang pepandai..sper la aku ni an..
sumer budaq badge aku Kolej Matrikulasi Johor...waklu harap korang lulus dengan cemerlang
yang tak berjaya tu..harap korang berjaya di lain bidang..

4 comments:

  1. Jangan over confident sangat. Lakukan yang terbaik ya. Berdoa, usaha dan tawakal. InsyaAllah.

    ReplyDelete