DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Friday, August 19, 2011

Cuti cuti raya merdeka sakan...

Salam...
da lame gak ek aku ta menulis entry...al maklum ar..busy sakan..heheh ( busy la sgt)...bukan nyer tanak bergiat aktif tapi keadaan memaksa huhu wah ayat berbunga laks :)

ok straight to the point la ek.. pejam celik tidur buta tup tup da nak raya kan...tetibe jer rase macam waktu berlalu pantas..hoho mmg dalam kehebohan raya ade gak merdeka terselit di celah celah tarikh tu..alahai mesti pening an nak smbut yang mner satu...aku tengah bercuti skang niy...keje menimbun la..huhuh lecture pon macam ta bg beraya jer..wuuu..

raya tahun niy maybe sederahana jer kot sebab byk perkara nk kene pikir...susah lak tu...mcm2 problem melanda kat ats diriku ini..susah la.....gelaran waklu pon da makin terhakis..huhu tapi ape ley buat...rase nyer raya niy aku nk g umah kengkawan dulu ar...thn lepas ta dpt pon g umah dorang sebab cuti pendek sangat..pastu thn niy pulak ditambahkan dengan raya + merdeka..memang ketat, sendat, padat, melekat la jalan raya...nk beli baju raya..wuuu...byk lagi ta beli...abis la...

kali niy da 54 tahun negara kite merdeka kan..
korang ade wat perubahan tak??setakat kibar berndera nenek aku da lame buat..huhu
thun niy merdeka agak unik skit sebab kita merdeka sekali ngn raya..so korang kene la sambut 2 in 1..
memamng best....nnt gerak KL reramai sambut raya ngn merdeka + mercun ok..hoho
k la rase berat jer tangan nk menaip...
p/s baru bgn tidur..

No comments:

Post a Comment