DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Sunday, August 28, 2011

Shopping Raye beb!!

halo!!! lepas bersendat, bersesak, berjemur kat matahari akhirnya dapat gak beli baju raya!!!wuhuuu!! fuhhh~ memang letih gile...tak banyak aku beli barang tahun niy...sebab nak jimat kos...maklum la masih belajar...just gune duit elaun je....mak pulak ta mampu nak bagi banyak2..tapi luve u mom sebab bagi gak duit :) <3...

first2 pergi la bukit bintang...memang best la...byk promosi dorang buat....rambang mate aku...huhu
memang macam nak beli jer sume yang ader...klo boleh aku nk borong sume...nasib baik la dapat kawal nafsu aku...hihi...tapi beli cardigan je kat BB...best...memang lawa...aku cari yang ade hood punye..tapi ta jumpe..klo korang tau bagi la tau...

pas da shopping kat situ...pergi la ke jalan TAR....perghhhhhh~~ sesak, sendat , melekat. ketat, padat nyer orang....bersesak pulak kat dalam tu....nk cari baju raya punyer hal...memang la....akhirnya dapat gak baju raya...tak mahal la...RM 60 jer..tapi warne die menarik!!!weee raya la aku ok...

akhirnya tolong mak niaga kat depan maju junction...niaga samosa..wuhuhuuuu....memang laris...sehari dapat beratus ratus ringgit memang untung niaga situ...niaga kat situ badan pon longlai...akhirnya balik la dengan muke happy :) baju da ade...pakaian raya da ader...tunggu duit raye jer :)
ok la sampai sini je bebelan aku ok salam

SALAM AIDILFITRI DARI WAKLU BLOGSPOT :)

No comments:

Post a Comment