DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Friday, September 16, 2011

My Mid Sem Result!! : satisfied

HALO GUYS!!
Saat niy aku nk pos pasal result aku la...
aku memang puas hati gak dengan result aku kali niy..
memang aku tak jangka la boley dapat result sebaik ini...
mungkin ni berkat IBU dan BAPA aku mendoakan aku unuk berjaya hingga ke menara gading..
result kali ni ade yang naik dan ader yang turun..aku pon ta pasti la ramai yang dulu nyer pepandai belaka tetiba jatuh pulak..aku pon tak tau la nape...
maybe dorang da selesa dengan result dorang yang lepas kowt..aku pon ta tau..
tapi yang pasti...bak kata orang ramai...kalau rajin berusaha, kita akan dapat ape yang nak :)
betul la ape yang nenek kita cube buktikan dulu....kita berjuang untuk kejayaan, dalam konteks niy
kita berjuang untuk ke menara gading..
Alhamdulillah dengan result yang macam niy aku nak mengubah kehidupan keluarga..
AKU NK BERJAYA ( InsyaAllah).


No comments:

Post a Comment