DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Monday, October 10, 2011

EXAM dekat da wei!!!

Salam pada sume yang sudi baca blog waklu niy :)
pertama sekali nk ucapkan selamat menjawap peperiksaan yang akan datang niy yer kepada kengkawan di KOLEJ MATRIKULASI JOHOR 2011/2012 harap korang dalam keadaan tenang skang niy :P

korang mungkin tension gak an nk exam..yela aku pon tension..tengok aku mcm niy, korang ingat aku tade perasaan tension gak ker??hahah aku lagi tension kot...da la dengan sylibus ta habis ...memang masak la kteorang...tapi takpe...sebab tuk soklan physic boley pilih..huhu so senang la sket en :)

cite je pasal exam niy sume nk F.O.B.I.A kan..aku pon ta pham la gak...smpai study tengah memalam bute...mybe dorang terkejut ngn result mid exam kot..
korang jangan risau la...kalo korang study insyaallah semua boleh lulus punye....yang penting restu ibu bapa dan lecture2

MUET....memang ok la stakat niy..macam reles jer...korang tak der ker soklan bocor??klo ader touch2 la ek..aku pon nk jugak..huhuh aku ta ready lagi pown :) 

GUD LUCK KEPADA :
NORNIKMAN- MUKE MATANG
ARIFFUDIN-MUKE KEMUT
AIZAT-MUKE CANTIK
FAIZREN-MUKE CHOMEY
IZRIN (S ORBITAL)-MUKE STRESS
NAZREEN-TADE MUKE PLAIN TEXT
FAHMI- =.=
DAN RAKAN SEANGKATAN YANG LAIN :)

rase macam da tade pape nk bebel lagi kat sini kowt....
doakan waklu berjaya tuk exam akhir niy ok :) salam 

2 comments: