DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Wednesday, January 2, 2013

FINAL | USM complication

ASSALAMMUALAIKUM WBT !!

Kali Noy Post nak buat warna warni sikit baru la bestkan :p
heheh, sekarang ni tengah minggu FINAL EXAM (2 Januari -14 januari 13)
untuk student Universiti Sains Malaysia la, huhu ramai agak stress, aku tengok, ade yang bergelimpangan
kat merata rata !! hahah ayat aku agak skeptikal skit ..haha
aku skang niyh tengah taip dalam suasana aman dan harmoni !! ceewaahh !! hahah 
tengah hujan skang niyh tu lah aku saje nak update blog usang aku niyhh!!

FINAL aku amik 18 kredit jer !! memang tak syiookkk!! haha
ceehh bajett naa !! bukan kredit enset tau, niy kredit subjek..haha
kalau korang masuk U nnt ade la briefing pasal niyh..haha
seperti korang sedia maklum , kos aku skang niyh adalah Sains Kimia..huhuhu tulen je uolss
hahah jadi best gak la belajar kimia niyh kan..huhu tade lah susah mane pon..sonok ade lah...niy subjek aka timetable aku la

MAA 101 Calculus
KAT 121 Analytical Chemistry
KTT 111 Inorganic Chemistry

niy kira subjek major la, yang aku majoring skang niyh~ maka malas nak berleter panjang
kat Uu skang niyh pon nak kene study BI n BM manjang...dah la kene berniaga secara paksa lak tu !! haishhh malas aku !! then ade kekasih pon selalu buat tak tahu jer !! geram aku fucckkk la !malas ar aku nak  bersosial macam niyh!! baik aku jadi passif lagi sonok!!

kepada adik-II yang nak masuk USM niyh pesan abang satu jer !! ceeehhh abg !! haha cari kawan yang betul betul betul beyul adik percaya dan yakin die boleh bersama ngn adik tu sepanjang pengajian adik, klo tak jadi macam abg la !! huhu kawan makan kawan !! penipu !! 
so malas dah nak taip dalam suasana romantis niyh so, babai!! salammm!!!

No comments:

Post a Comment