DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Thursday, January 10, 2013

Inorganic Chemistry | choke with own action

Assalam wbt dan selamat sejahtera

nak lepaskan tension kat blog sat !!
sangat sedih !! geram !! babi ! lahabau ! eeee
macam-II perkataan nak aku keluarkan lepas je jawab kertas KTT 111 tadi ( 11 jan 13)
soalan objektif aku dah buat hal dah !! fuck la !!  aku tak sempat nak abiskan soalan objektif !!
hmmm sangat bernasib malang !!mungkin aku tak rancang dengan betul kot !!
memang aku tak rancang dengan betul  pon !! haishh!! kalut sungguh !!
nasib baik bahagian B aku dapat jawab semua !!

first time dalam hidup aku, aku tak dapat habiskan soklan objektif, 
dulu soklan objektif tu makanan aku !! hmm
kuasa tuhan menantukan takdir hambanya :(
harap lah aku skor sikit tuk objektif tuh !!
walaupun hampir 10 soklan aku hentam, tapi ikot logik la jugak..

sangat perit !! 
hmmmm...
kbai salam 
tade mood

No comments:

Post a Comment