DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Wednesday, January 30, 2013

Sadis | ceritera terbalik

Salam !
mood aku melayang hari ni !! tade mood langsung !!
aku hari niyh dah bertekad !!
lepas niy aku tak nak balik umah !!
ape nak jadi jadi lah !!
sepatutnya anak bongsu lah dapat kasih sayang lebih !
niyh dah terbalik !!
abg aku pulak dapat kasih sayang lebih !!
semua perkara dulu kan abang aku jer ! benci aku !!
mintak duit sampai beratus ratus mak bapak aku bagi macam tu je
bile aku mintak boleh...kasi PINJAM je !! arhhh !!
dah lah bukan bekerja pon die !!
pegi la cari keje !!
yang aku niy belajar tinggi2 tapi nk kene bagi duet kat abag aku pulak !! puihh!!
PEMALAS !! ko cari la keje bahalol !!
lagi satu cerita hOTTTT
motor aku atas name aku !!
pastu aku bagi pinjam jer~ then,
ko suruh mama tukar name kau !! FUCK la !!
duet aku bodoh !!
aku keje 2 tahun nak beli motor ko senang2 je amik macam tu
aku pergi keje dulu jalan kaki ok jer..
ko tak keje lagi pon dah request macam2 !!
aku sedih duet aku hilang macam tu je..
ko pemalas dan menyusahkan orang lain !!
aku sedih !! sangat...aku benci family aku skang niyhh !!
lepas niy aku jarang balik jangan tanye kenapa ye !!
semua bukan nk ringankan beban aku !! beratkan lagi ade lah !! 

No comments:

Post a Comment