DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Tuesday, January 15, 2013

Tak kan Sama


Assalam wbt & sejahtera
Disebabkan engkau dah meluahkan ape isi hati kau
ok, aku akan berubah, aku berubah bukan sebab kau ok !!
aku rase kau patut cermin muke sendiri, 
kalau engkau menceritakan perkara niy kat orang lain, memang kau niy 
bukan kawan yang baik ! penyebar aib orang!
fine !!

malas aku nak fikir tentang kau !!
diam-diam ubi berisi, same jugak dengan sorang lagi tuh
aku patut dah agak dah !! korang niyh bukan jenis sekepala ngan aku,
same jugak kes jadi kat matrik dulu !
orang yang baik selalu akan dipijak, motif sebab jeles !!
hahah, kalau aku nak jatuhkan kau senang je, tapi aku fikir tentang DOSA yang aku akan tanggung kelak,
aku tak kan buat !! 

lagi status kau tu aku tak boleh tahan !! ade ke kejadian yang aku jatuh tu balasan TUHAN !!
OMG !! kau niy ape ?? psychic ker ar?? boleh tau balasan tuhan !! sewenang2 nak cakap macam tu kan,
itu pemikiran bodoh, dan tak bertamadun dalam peradaban dunia !!
whatever !! kalau kau bace niyh bagus lah !! KAU CAKAP AKU PENIPU !!
ok fine aku tau aku penipu !! tapi mcm mane kau tahu aku penipu ?? dari kawan BAIK kau ??
macam mana kau tau kawan baik kai tu tak tipu ?? hahah kalau tak dengar dari dua belah pihak memang bende tu dah dianggap fitnah !! faham 

lepas niyh aku akan berubah !! kau tak kan dengar gelak tawa aku, kau tak kan lihat kegembiraan aku
kau tak kan tahu ape yang terungkap dihatiku lagi cehhh!! haha

maaf atas kekasaran bahasa :) hati mendidih ! salam

No comments:

Post a Comment