DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Tuesday, February 26, 2013

debat keamanan, integriti

Salam wbt
Menitip wadah di pagi hari, untuk santapan rohani,
Bulan 2 niy aku amat penat sekali, mcm2 aktiviti debat kene sertai,
Fuhhhhh...memang berkarat la kannm..hahaha
Yela, mane tak nyer usm da kekurangan pendebat,
Aku pon bukan nyer power sgt pon, sekali kene caras kat pertandingan tu nnt hahah,
Bessstttt...
Hmmm tajuk tuk keamanan niy susah la yang amat sangat, kene banyak pengetahuan pasal dunia, aku niy, malaysia pon tak lepas lagi, apekan nak dunia pulak, aiyoo...susah wooo
Tajuk intergriti pulak ok la...tak susah mane, senang2 jer...tapi aku pon takit nak bawak, sbb senanb sgt nnt terpleotlak..wakakak

Byk tol konflik...aku pon malas nk layan sume niy...tak kisah la, alhamdulillah, pointer aku pon ok la lepas 3, aku malas nk cerita kt orang nnt AKU PULAK YG KNEN hahaha so, aku just ckp bawah 3 jer...hahaha jahatnyer aku...harap tade lah yg bace niyh..lol,
K ar, bye

1 comment: