DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Saturday, March 9, 2013

coret2

Salam !!
hari ni sungguh nyaman tatkala membuka jendela bilik,
berhadapan bilik ku ade pokok besar, sangat nyaman jadi nya :)
ok, nak cerita result debat keamanan ngn intergriti
 pasal debat keamanan alhamdulillah USM antara top 10 lah dalam gamakya, haha
agak seronok disitu, apabila pusingan ke 4 dah dalam top 5
tapi apekan daya UPM lagi kuat dari kami, idola pendebat ku, iaitu kak Afifah :)
sangat best.. margin 1.5 jer.. tak kisah lah!! asalkan aku bahagia kan !!
lepas niyh insyaAllah akan join byk tornemen kataku !!
haha
asalnye aku tak mengabaikan pelajaran !!
kalau tak habis lah !! kene pulun habis niyhh!!
kt USM skang niyh tengah berlansung KARNIVAL JOM MASUK U
hahaha aku feeling2 jadi hadek2, mmg menjadi ponn!!
ramai ingat kami tingkatan 4 hahahabuat2 tak tau pasal U..haha yang penting dapat banyk BEG !! wakakak
k lah berunduk jari ku :)