DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Sunday, April 7, 2013

MIDSEM BREAK

Salam alaik !!
 cuti midterm kali kate diri aku nak belajar bagai !!
hahaha
adekah ia akan berjaya?? nanti saksikan ok !! huhu

senang citer cuti midterm niy aku nak pi jenjalan keluar2 sekitar KL la katenye..huhu

KLCC - Bukit Bintang - Times Square - Low yatt - Sunway pyramid

tah la, bile la pulak mase aku nk pi...kan..
haha dah la kene DUET lagi tu !!
pokai !! kene pandai berjimat niyh!! nasib baik lah sebelum midterm aku tak banyak berbelanja..
huhuhu, so ade la banyak sikit duet niy !! haha katenyer...
dalam cuti niyh gak aku nak ulang kaji la sikit kan..tak kan cuti jer manjang, belum final lagi...dah nak cuti manjang...
yela. orang kate cuti midsem niyh cuti release tension kan..betul lettew..
nak release tension..nanti naik giler pulak !! hahaha
k la sampai sini taip bye !!

Wednesday, April 3, 2013

Sepintas Lalu

Salam n Hi !!
arini tetibe ade mood lak nak typing sume segala mak nenek !! haha
aku nak ringkas kan lah !!

Karnival Jom Masuk U !

aritu ade karnival jom masuk U kat USM niiyh !! hahah aku gatai sangat nak pi haha
motif aku nak pi walau da masuk U kan..
aku pi saje je nak dapat beg percuma la katekan...
banyak gak dapat beg percuma...haha
dari seluruh U kat mesia lagi tuhh!! hahaha habislah bankrap U bagi beg kat aku jer...hahah da lah minX banyak plak..haha senang...kt penang niyh dah tak bnyak pasaraya bagi plastik!!tu susah..

Cuti Midsem !

oh !!! inilah yang paling aku nantikan...cuti mmidsem kat USM niyh !! hahah  nak balek KL nak jumpe kengkawan !! nak jumpe someone special in my heart ceehhhhhh !!! hahah
jom la sape yang nak pi KL roger2 la k :)

DPNC !

FYI DPNC is stand for debat piala naib canselor !
fuyoohhh aku berdebat ker ?? haha
yela..tetibe jadi sonok la debat2 segala haram niyhh!!!
agak la !! haha
memang best jugak.. leh rebut !! replace and restate ! cehh tah betul ke tak !! hahah
harap dapat beri kemenangan pertama pd au nyer desasiswa la ek !! huhu
latihan pun dah banyak ...ok lah !! harap keyakinan kteorang jer skang niyhh!! huhu usul dah kuar..dan tak lah susah sangat !! huhu

tu je lah bende yang terjadi.. haha sikit je kann...tade la banyak mane !!
aku niyh rendah diri orang nyer.....wakakak motuifff aku ckp gituuu !! kannnnnn hahaha k lah bye...petang niy ade kuiz sok pulak ader test ~ mati ~ kbai salam semua :)