DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Sunday, April 7, 2013

MIDSEM BREAK

Salam alaik !!
 cuti midterm kali kate diri aku nak belajar bagai !!
hahaha
adekah ia akan berjaya?? nanti saksikan ok !! huhu

senang citer cuti midterm niy aku nak pi jenjalan keluar2 sekitar KL la katenye..huhu

KLCC - Bukit Bintang - Times Square - Low yatt - Sunway pyramid

tah la, bile la pulak mase aku nk pi...kan..
haha dah la kene DUET lagi tu !!
pokai !! kene pandai berjimat niyh!! nasib baik lah sebelum midterm aku tak banyak berbelanja..
huhuhu, so ade la banyak sikit duet niy !! haha katenyer...
dalam cuti niyh gak aku nak ulang kaji la sikit kan..tak kan cuti jer manjang, belum final lagi...dah nak cuti manjang...
yela. orang kate cuti midsem niyh cuti release tension kan..betul lettew..
nak release tension..nanti naik giler pulak !! hahaha
k la sampai sini taip bye !!

No comments:

Post a Comment