DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Thursday, July 18, 2013

Ramadhan Fasa 2 #Oh

Salam n hi !
ok entry kali niy pasal puasa plak la kan..huhu
ok nak citer la sikit niyh, dah seminggu lebih berpuasa, jadi korang puasa penuh tak ?
mesti banyak alasan la kalau yang tak pose tu kann..haha
ekspesialy pompuan !! datang ...tuutt
oh ok ! Ramdhan dah nak masuk fasa 2 mean selepas 15 hari kira fasa 2 la..huhu jadi kaum ibu dah stat pening~
nak tempah langsir
nak buat kueh
nak hias rumah
nak plan sana sini
nak servis kete
ape2 la lagi kann..hahah ini lah kaum ibu yang saban tahun mahu melihat mahligai mereka cantek untuk hari raya, mase niyh lah nak tunjukkan kecantikan mahligai mereka..hehe
fasa 2 juga menuntuk untuk kita qiamulai , kerana pada sepanjang tempoh itu malaikat akan turun, (sirah)
dah pada waktu itu lah semua doa tak terkecuali dimakbul kan~ seronok kan, sape lah tanak peluang seperti itu kan mesti berebut orang nak, jadi jangan lepaskan peluang.
bagi aku , raya tahun niy biasa seperti tahun lepas mungkin angka umurku sudah lanjut ke 21, jadi aku tak mengharapkan apa2, cuma keberkatan dalam ramadhan niyh saja,
jadi kepada anak2 yang diluar sana tu, tolong lah kaum ibu2 niyh ok ! dapat pahala, kesian dorang nk cantek kan rumah, korang pon tolong jugak , buat kueh dll
hahah kan, masuk fasa kedua niyh kritikal sikit la, jadi kuat semangat ! GAMBATTE !!
salam :)

No comments:

Post a Comment