DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Saturday, July 20, 2013

Sains Kimia,USM

Salam n hi :)
tetibe rase nak titip pasal kos aku haha
ok la, nak citer sikit la pasal ISM Sains Kimia (kepujian)
aku kos sains kimia tulen, jadi aku nk belajar semua analytical mahupun industri
bidang kimia tulen niy tak berfokus, ia menyeluruh
jadi untuk subjek niy ia menjadi subjek intra-hybrid
kos niyh aku letak dalam pilihan kedua,
pilihan pertama aku letak physic,
tapi tak dapat pulak huhu nasib la labu !!
amik jer...rezeki jangan ditolak !
ok sains kimia kat USM niyh agak fokus jugak, tak sama ngn universiti lain, sains kimia kat USM niy die lebih kepada teori dan analisa, jadi ia menjadi lebih rumit apabila benda yang tak tahu kewujudan pon kita belajar jugak..hahah, mampus la..
tapi tak pe pensyarah ramai yang baik2
untuk tahun pertama kita akn belajar semua sama,
bila tahun kedua, akan ade elektif dimana semua pelajar perlu ambil dan mula la aktiviti menyusun jadual,
tahun 2 niy orang cakap klimaks, buat sesuka hati la..enjoy zaman universiti selagi boleh !! huhu
lepas niyh nk start keje..gamaknye begitu..keennnzz..haha
jadi kepada adik2 batch 2013/2014 yang masuk dalam kos niy ~ abang ucap selamat datang yer~ CEHH haha
selamat datang ke USM , untuk kos SAINS KIMIA, USM :) peace yooo!!! chauuu !! salam

1 comment:

  1. Salam...nk tye....belajar kat usm dlm bidg sains kimia ni dlm bhase bi sepenuhnye ke...atau ade jugk bhase melayu

    ReplyDelete