DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Friday, June 27, 2014

Pukau KL - Penang

Salam,

kejadian dah nak hampir sebulan dah, baru nak habaq kat hangpa,
Aritu masa nak balik USM , naik la bas sea*** express ni, ok la, sbb selalu naik bas ni
mmg takda masalah, tapi masa hari yang aku nk balik ni, ramai pulak mamat indon dan bangla naik bas tu
fuhhh..x de la nak syak pape lak,

yela lepas je sampai kat destinasi terus je balik USM, rehat terus tidor,
pagi tu cek2 barang, tablet, duit suma hilang T.T terkejut, terus pi syarikat bas, nak soh depa cek takot tertinggal.
tapi seingatnya, aku tak pernah keluarkan tablet dalam bas pon, sekali pon tak pernah, lagipon, aku tak tidur dalam bas tu, dari KL - Penang, aku baca buku je, dan kadang2 tu lelap2 ayam, makan kuaci..haihh
benda dah nak jadi macam ni la kan, reda je la
mungkin ada rahmat dalam kejadian ni kan :)

Sebelum terlambat *memang dah terlambat*
nak ucap selamat berpuasa dan berhari raya aidilfitri ! dah lebih separuh ramadan berlalu,
persiapan aidilfitri mesti dah mula kan :) moga semua mendapat fitrah aidilfitri hehe

No comments:

Post a Comment