DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Saturday, November 22, 2014

Tahun Akhir

Salam..
akhirnya aku dapat juga menintakan tulisan aku kat sini..ada masa sedikit terluang ni nak update la sikit huhuhu...
semester 1 tahun akhir ni banyak aktiviti debat aku join...hehehe ye la nk lepas tension katenyohhh,..
kalau boleh aku nak belajar lagi..hmmm tapi apekan daya rase sekejapk\je duduk kat USM ni...
FYP aku dah mula berjalan skang ni...rase malas nk buat FYP huhuhu tapi apekan daya...buat FYP pon best

aku nk iklan kejap...sesapa yang tengah mencari jurulatih untuk debat boleh kol saya, saya juga buat khidmat jurulatih debat..pencapaian sekolah yang dilatih, sekolah agama maahad islamiah balik pulau, Naib Johan daerah, 

InsyaAllah saya boleh bantu, khidmat yang saya berikan menjanjikan kepuasan, 
sebulan RM 300, jika tak berpuas hati boleh tamatkan khidmat saya

range perkhidmatan : Pulau Pinang, dan Kuala Lumpur

kalau ada pertanyaan boleh telefon/ whatsapps 011-27253106

No comments:

Post a Comment