DAFTAR LINK ANDA DISINI

Followers

Wednesday, June 22, 2016

Loan Bank Islam lulus !

Alhamdulillah, 
Syukur, loan bank Islam dah lulus nokk!
cadangnya nak beli kereta proton saga plus FLX, hehehe


Yela terpaksa membeli kereta, sebab kereta kat rumah tu dah uzur, mak nak pergi jalan jauh pun susah, nak balik kampung pun susah, jadi beli la kereta tuk kemudahan,

Alhamdulillah proses untuk beli kereta ni agak menyabar, dah la aku ni orang baru nak kenal dunia..hehehe

btw, aku dapat flat rate 3.25, bulanan RM370 with 10% deposit. agak murah kan, less than RM400, sgt affordable. 

tak boleh nak gembira sangat sebab baru je lepas sign agreement ngn bank tadi..eheheh so tgh tunggu confirmation dari bank via SMS.

lagi pun ni bukanlah kereta raya, kereta lepas raya, sebab nak tunggu no plate baru yang mula dengan huruf V hahaha tuk KEYELLLL...sanggup nohh tunggu..tak raya dengan kereta baru pun xpe,,

lepas dapat kereta nanti aku hapdate lagi ye..

1 comment:

  1. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

    ReplyDelete